niedziela, 29 lipca 2012

1. Damy radę


Długo rozważałam tą myśl . Był już 22 czerwca . Nie zostało dużo czasu do końca roku i wysyłania zgłoszeń do konkursu . Z dziewczynami umówiłam się o 12 w parku aby odgadać te temat . W nocy nie mogłam spać . Cały czas w głowie miałam ten konkurs . Rano wstałam bardzo wcześnie bo aż o 6:30 mimo tego , że była sobota . Piękny , słoneczny , czerwcowy dzień . O 8:00 zadzwoniła do mnie Katty .
-To co jesteśmy umówione ?
- Tak! Nadal nie jestem pewna czy nam się może udać
- Ej przestań ! Śpiewać potrafimy , tańczyć też ! Warto spróbować . To do zobaczenia Caroline
Rozłączyła się . Poszłam po poradę do mamy . Odpowiedziała mi krótko i stanowczo :
- Jak chcecie i czuje się na siłach to czemu nie spróbować . Pamiętaj , że możesz na nas liczyć . Masz naszą zgodę i wsparcie.
Podeszłam i przytuliłam ją jak najmocniej potrafiłam . Kochana mama  zawsze pomoże. W parku usiadłyśmy na naszych ławeczkach .Ashley zaczęła pierwsza :
- W eliminacjach musimy wykonać tylko 1 lub 2 piosenki i tyle
- Co na szkodzi ? Może  się uda .Mieścimy się w przedziale wiekowym , jest nas 5 więc o co chodzi ?  – wtrąciła Katty .
- Ale co jeśli się nie uda lub się ośmieszymy ? – powiedziała niepewnie Madie
- Albo nie przejdziemy dalej ?  – dopowiedziała Evelyn
-CHCECIE PO PROSTU TAK PRZEZ CAŁE ŻYCIE NIC NIE ROBIĆ ? TO JEST SZANSA , KTÓRĄ TRZEBA WYKORZYSTAĆ !!!  – krzyczała już ze złości Katty
- Ja się zgadzam z Kat . Jak mamy okazję to spróbujmy . Nic nie stracimy a możemy tylko zyskać . To jak wchodzimy w to wszystkie razem ? – odparłam .
Zaczęła się burza mózgów . Każda analizowała za i przeciw . W końcu stwierdziłyśmy , że damy radę . Wracałyśmy z parku wstąpiłyśmy do Ashley bo mieszkała najbliżej . Włączyła komputer , weszła na stronę konkursu w zakładkę zgłoszenia . Każda z nas musiała podać swoje dane , hobby czyli takie małe , krótkie Cv .  Trwało to aż 20 minut . W  odpowiedzi otrzymałyśmy dalsze wskazówki .  Miałyśmy udać się do najbliższego miasta w którym odbywał się casting . Tam należy zaprezentować 2 polskie piosenki . Na wyniki czeka się około 4 dni . Jeśli przejdzie się ten etap zostaną podane dalsze wskazówki .
Trudno wysłałyśmy zgłoszenie . Trzeba się zabrać za przygotowania . Fakt miałyśmy aż 11 dni ale trzeba się z tym liczyć , że jeszcze jest szkoła . Pierwsze co usiadłyśmy na podłodze i zaczęłyśmy konwersacje :
- Polską piosenkę . Hmm….  – powiedziała Madie
- No tak tylko , że te nasze są jakieś takie słabe w porównaniu do zagranicznych. – wtrąciła Katty
- Wielu jest polskich wykonawców którzy mają fajne piosenki  – odparła Evelyn
- Tak to na przykład jakie ?  – rzuciła Ashley
- Lady Pank , Perfekt , Dżem , Manchester … - odpowiedziała Evelyn
- To może tak jedną piosenkę Manchester bo szybkie i fajne a drugą Lady Pank jakąś wolniejszą  – wtrąciłam się .
- Np. Lawendowy  Machestera  – wpadła Madie
- O super :) A Lady Pank ?  – spytała Katty
-,,Zawsze tam gdzie ty ‘’  lub ,,Stacja Warszawa ‘’ – rzekła Ashley
- Pierwsza jest lepsze – stwierdziłam
-   No to mamy muzykę a co ze strojami i tańcem ? – zapytała Evelyn
- Strojami to ja mogę się zająć z Ashley – odpowiedziała Madie
-  Ja biorę na siebie przygotowanie naszych wolaki – odpowiedziała szybko Katty
- To ja z Evelyn bierzemy choreografie . Chociaż o tych piosenek nie da się tańczyć. – rzekłam
- To macie sprawę ułatwioną  . To co jutro spotkamy się tylko gdzie ? – zapytała Ashley
- To wpadnijcie do nas o 14 – odpowiedziały równo Katty z Evelyn
W domu od razu zaczęłam słuchać piosenek i starałam się podzielić je jakoś tak , żeby każda z nas mogła się wykazać i chociaż zaśpiewać fragment . Położyłam się spać grubo po północy . Nazajutrz opowiedziałam mamie , że wysłałyśmy nasze zgłoszenie i zaczynamy przygotowania .
-  Moje gratulacje córeczko . Co macie zamiar zaprezentować ?
Puściłam jej obie piosenki . Stała i słuchała w skupieniu .
- Niezłe jak na pierwszy raz ... Nie żartuje. Są świetne . Tylko teraz się skupcie na tym i wygracie
Hehe . Mojej mamy zawsze trzymały się żarty . Ona się śmiała a ja cała chodziłam od środka z nerwów . U dziewczyn byłam chwile przed 14 . Przygotowałyśmy zimną lemoniadę , jakieś ciasteczka i paluszki .  Przyszła Ashley z Madie z jakimiś teczkami . Na początku przesłuchałyśmy piosenki a ja dałam po kolei dziewczyną kartkę z rozpiską która jaką część śpiewa .
- I jak zgadzacie się na taki układ ? – zapytałam
- Ale powiedz mi Caroline dlaczego JA śpiewam pierwsza ?  – odparła Katty
- Dlatego ponieważ sądzę , że masz najlepszy wokal.
Potem Ashley zaczęła opowiadać nam jakbyśmy mogły się ubrać na występ .
-, Na pewno nie możemy się wystroić jak jakieś laleczki . Musimy ubrać się z klasą ale i oryginalnie . Dlatego razem z Madie wpadłyśmy na pomysł taki iż  – skończyła Ashley
- Każda z nas ubierze rurki o różnych kolorach do tego pasujące do tego bluzki i buty na niedużym obcasie - dokończyła Madie
Każda z nas po chwili namysłu mówiła o swoim ubiorze na występ .
-  Ja bym chciała ubrać żółte rurki , brązową koszulkę i pomarańczowe szelki  – pomysł Evelyn
- Ja to bym ubrała czerwone rurki , zieloną bluzkę - inspiracja Madie
-  Moim pomysłem są ciemno- niebieskie rurki , czerwona koszula w kratę  – moje wyobrażenie
- Natomiast ja bym założyła fioletowe rurki i różowy top  – pomysł Ashley
- Hmm.. a ja bym ubrała zielone rurki i jakąś białą bluzkę z dużym nadrukiem  – zakończyła Katty .
Zapisałyśmy nasze pomysły na kartkach . Postanowiłyśmy pojechać do galerii rozejrzeć się na garderobą .  Chodziłyśmy od sklepu do sklepu szukając najlepszej oferty . Aż w końcu zobaczyłyśmy napis na sklepie ,,Kup 1 parę za drugą zapłać 20 zł mniej ‘’ . Wbiegłyśmy tam od razu . Kupiłyśmy 5 par kolorowych spodni , zaoszczędzając przy tym ok. 50 zł . Do końca dnia udało nam się kupić wszystko . Usiadłyśmy zmęczone . Ciszę przerwała Ashley :
- Całe szczęście , że galeria jest całodobowa :D. Wybuchłyśmy śmiechem . Do Evelyn zadzwoniła mama , że nie będzie ich w domu . Urządziłyśmy sobie nockę :D Przymierzyłyśmy ciuchy , porobiłyśmy kilka fotek . Poszłyśmy spać bo czekał nas ostatni tydzień szkoły .

1 komentarz: