sobota, 23 marca 2013

Muszę wam coś wyznać .........

Nie obawiajcie się tak prędko nie zakończę tego bloga możecie być spokojni ale muszę powiedzieć wam co mnie dręczy. Wydaje mi się, że coraz mnie osób czyta moje bazgroły, coraz rzadziej ktoś komentuje dlatego z takimi dużymi odstępami czasu dodaje nowe rozdziały…..
Zastanawiam się czy czasy świetności All You Need Is Love właśnie minęły …. Uświadamiam was, że widzę wszystkie te wspaniałe komentarze <3 i jestem wam ogromnie wdzięczna za każde miłe słowo… Ale proszę powiedzcie mi jako czytelnicy jak wy widzicie tą sprawę ….. Boje się, że któregoś dnia już nikt nie będzie czytał moich bzdur …… PROSZĘ NAPISZCIE CO O TYM SĄDZICIE BO ODCHODZĘ OD ZMYSŁÓW :C
 
 kocham was wszystkich kochani ♥♥♥♥ 

13 komentarzy:

  1. KOOOBIETO <3 pisz to dalej, ja się doczekać nie mogę *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Głupia! ty to nazywasz bzdurami ?! to jest mój ulubiony blog xD wchodze codziennie i patrze czy nie ma nowego rozdziału... on jest po prostu swietny !! Pozdrawiam Ola ;*** <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabraniam ci tego konczyc.. :) kocham twojego bloga ale zawsze czytam z opoznieniem.. wlasnie dlatego nie kiomentuje.. najczesciej czytam na telefonie i ciezko skometowac

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham twojego bloga i myśle że czyta go wiele osób lecz pewnie większość z nich nie komentuje. Jestem pewna że setki dziewczyn byłyby niezadowolone gdybyś go nie skończyła więc trzymam cie za słowo że go dokończysz. No i tak jak pisałam wcześniej, jakby było więcej Niall'a i Katty to w ogóle byłabym w niebie xd Więc nie martw się bo twój blog ma mnóstwo fanów i chociaż nie komentują to na 1000% czytają twoje dzieło <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz , czo wydaje mi się , ze ciebie głowa boli i że jesteś w tej chwili nie sobą . jeżeli zakonczysz tego bloga to nie bedę fanką tego bloga tylko wrogiem . Powiedz czy ty się dobrze czujesz kochanie / bo chyba nie . NIE kończ tego bloga . !
    Nie zawsze mam czas na komentowanie , ale zawsze komentarz do tego bloga mam w głowie i zawsze wiem , że ty czujesz to że komentuje . Jak sie w czytam to nieraz zapomne dodac komentarza , bo sie bardzo wczytuje . ale czytam goo !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostrzegam ze jeżeli przestaniesz pisac to Cię znajdę XD! To ze pod ostatnim rozdziałem nie bylo 19 komentarzy nie swiadczy o tym ze coraz mniej osób gi czyta może ktoras z czytelników ma karę ? Błagam Cię, dziewczyno nie koncz tegopisac . uzależniona jestem ! Ten blog to najlepsze co moglo mnie spotkać w "internetowym świecie" naprawdę.... zapewniam Cię ze nie tracisz czytelników ale za to zyskujesz! Zawsze mówię o tym blogu wszystkim poznanym directionerkom! Kocham Cię i bloga Też !
    NAPISALAM TO CO MYŚLĘ !

    POZDRO
    życzę pomysłów i weny oczywiście !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Acha no i jeszcze zapomnialam dodac ze nie mogę się doczekac co dalej? I że wchodze tutaj codziennie pomimo ze nie ma zadnego twitta od Ciebie.
      AJ LOF DYS BLOG SOŁ MACZ. :*

      Usuń
  7. Po1 nie piszesz bzdur po2 nie tracisz czytelników. proszę, nie zawieszaj bloga. czasy świetnosci nie minęły ! Trafiłam tu kilka dni temu a ty juz tak muwisz. to moj ulibiony blog -Anka

    OdpowiedzUsuń
  8. Blog jest świetny nie mogę doczekać się co bd dalej. Nie kończ go.. :) <3 - Madzia.

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie to szczerze...zapuściłaś się i robi się to już nudne. od początku czytam ale teraz juz sie nie chce. za duzo rozdzialow, jak juz mowilam NUDA. zajmil sie czyms innym. jak dla mnie slabo piszesz a te MINKI i MILIONY KROPEK wkurzaja jak nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. No chyba nie!!!!!!!!!! ONA. PISZE ZAJEBIŚCIE.
    Wiem ze wyrazasz swoje zdanie ale pomimo to klamiesz! PROSZĘ CARROLINE NIE PRZEJMUJ SIE KOMENTARZEM POWŻEJ I PISZ PROSZĘ DALEJ!
    I loff you!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie będziecie szczere to ide się pociąć mydłem :D

      Usuń
  11. Super że nie zamierzasz zawieszać ani kończyć bloga -Kamil

    OdpowiedzUsuń