poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Informacja

Dziękuje wam za takie liczne wejścia <3 nie wiedziałam, że ktokolwiek będzie chciał to czytać a tutaj taka niespodzianka :):) Ale mam dwie sprawy do was :
1. chcę zawiesić na razie tego bloga bo nie mam pomysłów na następne rozdziały. Nie usunę go tylko na jakiś czas zostawię go tak jak jest.
2. trochę to dziwne ale chciałabym założyć nowego bloga - chore co nie ? ale tym razem z samymi imaginami :) będę pisała z dedykacjami lub z pomocą innych Directioner.
Poradźcie mi co mam zrobić ........ Czekam na wasze opinie....

2 komentarze:

  1. Jestem jak najbardziej za, jeśli chodzi o bloga z imaginami xD Świetne piszesz ;)

    Caroll- Di

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem za <3
    Ja też musiałam zawiesić bloga bo nie miałam weny :D
    Wróciła dopiero 2 mies później ;/
    Ale już lepiej piszę :D
    Więc, to jest potrzebne :D Lepiej poczekać, niż pisać takie wymuszone rozdziały :D

    OdpowiedzUsuń