środa, 8 sierpnia 2012

Imagin z Niallem ♥ pisany z moją przyjaciółką Weroniką ♥


Dzień dobry poproszę jeden koktajl truskawkowy - powiedziałaś do przystojnego sprzedawcy
- Proszę bardzo - odpowiedział podając ci zamówienie
Szłaś w stronę stolika, w jednej ręce miałaś zimny koktajl a w drugiej telefon. Odpisywałaś właśnie na smsa od swojej przyjaciółki. Tak zapatrzyłaś się w telefon, że przez przypadek na kogoś wpadłaś. Na domiar złego ten ktoś się przewrócił a ty razem z nim. Część napoju wylądowała na twojej twarzy. Nic nie widziałaś dopiero kiedy przetarłaś oczy zobaczyłaś tego nieszczęśliwca, na którego się przewróciłaś. Był to Niall Horan z One Direction. Wstałaś z niego i zobaczyłaś, że za wami stali pozostali chłopcy. Opuściłaś głowę aby ukryć swoje rumieńce udając, że szukasz czegoś w torebce.
- Szukasz tego ? - zobaczyłaś, że ktoś podaje ci chusteczki.
- Tak dzięk.... - nie skończyłaś bo przed Tobą stał Niall
- Nic ci nie jest ? - zapytał
- Nie a tobie ? - wydukałaś
- Hmm.... po za tym, że jestem brudny od - przejechał palcem po policzku - truskawkowego koktajlu to wszystko jest w porządku – uśmiechnął się w twoją stronę
- Przepraszam ale cię nie zauważyłam – powiedziałaś patrząc w jego piękne oczy
- Jestem Niall – wyciągnął do ciebie dłoń
- Miło mi jestem [T.I]
- Może w ramach rekompensaty dasz się zaprosić na koktajl ? – zaproponował
- To ja powinnam cię zaprosić a nie ty mnie – powiedziałaś uśmiechając się
- Ale ja jestem dżentelmenem – uśmiechnął się – zgadzasz się ??
- Jasne – powiedziałaś
Ty zajęłaś miejsca a Niall poszedł zamówić dla was nowe koktajle.
Ogarnęłaś swoja grzywkę nawet nie zauważyłaś, a Niall juz siedział obok Ciebie. Wręczył Ci napój i lekko przygryzając swoją dolna wargę powiedział... -Skarbie jesteś jeszcze brudna. -Zdziwiłaś sie i zaczęłaś zasypywać Go mnóstwem pytań – Jak to.? Gdzie.? Ale... ale przecież... ? Mógłbyś  mi pokazać to miejsce.? Może ja pójdę do łazienki..? - Nialler nic nie odpowiedział, tylko złapał cie delikatnie za podbródek i przybliżył swoje usta do twoich następnie łącząc  je w namiętnym i pełnym pożądania pocałunku. Byłaś w szoku ale  oddałaś pocałunek i napawałaś sie tą chwila.. Gdy skończyliście Niall powiedział patrząc ci prosto w oczy - Świetnie całujesz a tak z innej beczki juz wszystko okej.- nie zauważyliście wcześniej chłopaków stojących murem nad wami.. Gdy sie ocknęliście  zobaczyliście,  że Zayn, Liam, Harry, Louis bija wam brawa i mówią cos do siebie.. Niall zaczął cię przedstawiać wszystkim,  przywitałaś sie z nimi a oni po jakimś czasie zostawili was samych.. Bardzo sie cieszyłaś podniecił cie pocałunek z Niallem i nadal miałaś dreszcze na całym swoim ciele……
Próbowałaś pohamować swoje rozkołysane myśli. Dałaś ponieść się fantazji rozmyślając jakby ten pocałunek się zakończył gdybyście byli w innym miejscu. Niall najwyraźniej zauważył, że jesteś obecna tylko ciałem.
- Hallo tutaj ziemia – powiedział całując cię w policzek. Wróciłaś na ziemię kiedy poczułaś jego usta na swojej twarzy.
- Może się przejdziemy ? – zaproponował ci blondasek
- Jasne możemy iść – powiedziałaś
Przed wyjściem stało mnóstwo fanek dlatego jeden z ekspedientów wypuścił was tylnym wyjściem. Niall znał tę okolicę jak własną kieszeń. Wiedział gdzie cię zaprowadzić aby uniknąć wszystkich papa razi i fanek. Wspaniale ci się z nim rozmawiało ponieważ czułaś się tak jakbyś go już znała. Opowiadał o sobie, swojej rodzinie i o tym jak dostał się do X-Faktora. Potem on poprosił cię abyś coś powiedziała o sobie. Zaczęłaś mówić o swoich przyjaciołach, rodzeństwie i innych fankach. Szliście bardzo ładnym osiedlem kiedy nagle Niall się zatrzymał.
- Może wpadniemy do mnie ? – zapytał
- A chłopaków nie ma ?
- Nie są aktualnie na siłowni i za szybko nie wrócą – odpowiedział uśmiechając się szarmancko.
Weszłaś do środka ogromnego domu. Byłaś zaszokowana tym jak on był urządzony. Niall pierwsze co poszedł do kuchni. Wiedziałaś, że on zawsze jest głodny.
- Dobrze mój chomiczku teraz, a teraz może przygotujemy cos do przegryzienia? -zapytałaś przy tym śmiesznie poruszając brwiami, na co Nialler odwrócił cie do siebie i wyszeptał ci do uch
-  Właśnie o tym myślałem skarbie-  te słowa wypowiedziane do twojego ucha sprawiły iż miałaś gęsia skórkę. musiałaś się odezwać dowiedzieć  sie o czym  jeszcze myślał..  Z trudem wypowiadałaś następne  słowa
 - A mog.. mogla..labym wiedzieć o  cz..c..czym jeszcze myś.. myśl...lałeś /- spytałaś  jąkając się natomiast na twarzy Nialla pojawiły sie wielkie czerwono-różowe wypieki - Myślałem o tobie o tym jaka jesteś  piękna i czy nie chciałabyś  zostać moja dziewczyna ? – uśmiechnęłaś  sie szeroko. Zarzuciłaś  ręce na szyje ukochanego następnie  wpijając sie w jego miękkie i ciepłe wargi. Oddał  twój pocałunek. W końcu musieliście się od siebie oderwać z powody braku powietrza.  - Czy to znaczy ze jesteśmy para?- zapytał cię
 - Tak głuptasie... i chce żebyś wiedział,  że kocham cie nie dlatego, że jesteś sławny tylko dlatego, że jesteś  zabawny, uroczy, wrażliwy, kochamy i wiecznie głodny . Kocham Nialla Horana czyli chłopaka którego poznałam przypadkiem przez moje roztrzepanie - gdy Niall usłyszał te słowa wzruszył się, a po jego policzku spłynęło kilka łez szczęścia. Ty otarłaś je ręka i ucałowałaś  w policzek.
- Skarbie ja cie tez kocham. Kochałem cię już wtedy gdy na mnie wpadłaś. Od razu zauroczyłem się Tobą, twoja uroda. To była po prostu miłość od pierwszego wejrzenia,  kocham cie kotku- teraz to ty uroniłaś łezkę. Nialler wziął  cie na ręce i zaniósł do salonu kładąc  delikatnie na kanapę.
- Tam są wszystkie filmy – powiedział wskazując dłonią na regal z płytami - Wybierz coś ciekawego dla nas skarbie tylko pamiętaj, że to ma być horror, ja pójdę w tym czasie przyrządzić coś do jedzenia.
- Ja nie lubię horrorów – powiedziałaś  udając obrażoną
- Spokojnie będę przy tobie i nic ci się nie stanie – odpowiedział przytulając cię
Oglądałaś film przytulona do torsu blondyna. Strasznie się bałaś więc co chwilę zakrywałaś oczy aby tego nie wiedzieć. Jemu prawdopodobnie bardzo się podobało ponieważ cały czas nie spuszczał wzroku z ekranu.
- Niall wyłącz to!! Ja się boje – powiedziałaś tuląc twarzy w jego rękę
- Ależ kotku jestem obok ciebie – objął cię ramieniem – nic ci się nie stanie – pocałował cię w czoło.
Jego słowa na chwilę cię uspokoiły, czułaś się przy nim bezpieczna dopóki nie spojrzałaś na ekran telewizora. Film się skończył jednak nie wiesz jak bo cały czas przytulałaś się do Nialla.
- Genialny był ten film prawda [T.I] – zapytał cię jednak nie usłyszał odpowiedzi.
Spojrzałaś na niego przerażonym wzrokiem.
- Nienawidzę horrorów !! – powiedziałaś
- To może za to, że go ze mną obejrzałaś jakoś ci się odwdzięczę ? – zapytał
- Jeśli chcesz to możesz. Sposób należy do ciebie – odpowiedziałaś
Usiadł na wprost ciebie, złapał cię za policzek i złączył wasze usta w namiętnym pocałunku. Trwało to dłuższą chwilę po czym spojrzał na ciebie z uśmiechem:
- Jesteś wspaniała ! Dziękuje twojej przyjaciółce, że do ciebie napisała
- Niall proszę nie przestawaj – powiedziałaś kładąc ręce na jego szyje. Tym razem ty go pocałowałaś. Aby było wam wygodniej Niall położył cię na kanapie po czym położył się na tobie. Jego dłonie błądziły po twoim ciele. Ty napawałaś się smakiem jego ust a ręce zatopiłaś w jego blond włosy.
Wasze pocałunki stawały się coraz bardziej namiętne. Pragnęłaś go mieć całego tylko dla siebie. Jego usta zaczęły zjeżdżać po twojej szyi. Wiedziałaś, że jesteś gotowa na ostateczny krok. Kiedy jego twarz była nad twoją ty ugryzłaś go lekko w ucho. Słyszałaś, że to sprawiło mu przyjemność bo usłyszałaś jego ciche jęknięcie. Chciałaś aby to już się stało jednak nie chciałaś być nachalna.
- Kochanie nie wiem na ile mogę sobie pozwolić. Powiedz czy to wszystko nie dzieje się za szybko ? - zapytał cię Niall kiedy popatrzył ci w twarz. Ty nic nie odpowiedziałaś tylko jeździłaś dłonią po jego rozgrzanych policzkach.
- Kotku nawet nie wiesz ile ja na to czekałam, aby znaleźć się z tobą w takiej sytuacji. Nic nie dzieje się za szybko. Za bardzo pragnę twojego dotyku, aby teraz przestać - powiedziałaś patrząc w jego piękne oczy
- A czy to będzie twój pierwszy raz? Nie chce cię zawieść lub co gorsza skrzywdzić - powiedział prawie nie słyszalnym głosem
- Tak Niall ty możesz być pierwszym facetem, z którym będę się kochać. Ja czuje i wiem, że mnie nie zawiedziesz a tym bardziej nie skrzywdzisz - odpowiedziałaś dotykając lekko jego ust.
- Postaram się byś delikatny - powiedział zatapiając usta na twojej szyi. Jego dłonie wędrowały po całym twoim ciele. Dotykał twoich piersi, brzucha, ud co sprawiało ci ogromną przyjemność. Postanowiłaś pozbyć się jego koszulki i tak zrobiłaś. Twoim oczom ukazał się umięśniony tors twojego Nialla. Zaczęłaś składać pocałunki na jego szyi i obojczyku. Kiedy on zdejmował z ciebie bluzkę ty próbowałaś rozpiąć jego spodenki. Ukradkiem spoglądałaś na niego i widziałaś, że jest przejęty całą tą sytuacją. Zamieniliście się rolami. On był na dole a ty u góry. Przypatrywałaś się jak twój ukochany męczy się z twoim paskiem od spodni. Trochę mu pomogłaś i sama je zdjęłaś. Po kolejnej partii namiętnych pocałunków nie miałaś na sobie już stanika a na dodatek znalazłaś się na dole. Powolnymi ruchami zaczął pieścić twoje piersi lekko podgryzając je na zmianę. Pozbawiłaś go bokserek. To co ujrzałaś po ich zdjęciu przyprawiło cię o lekki zawrót głowy. On spojrzał na ciebie jednak nic mu nie powiedziałaś tylko szeroko się uśmiechnęłaś. Chwilę później Niall pozbawił cię majteczek. Obejrzał cię całą bardzo dokładnie.
- Wiesz, że jesteś piękna – powiedział szarmanckim głosem
- Przy tobie to wiem – odpowiedziałaś.
Wasze igraszki trwały dosyć długo. Nawzajem poznawaliście siebie i swoje potrzeby. Nie zorientowałaś się kiedy a Niall wykonał pierwszy ruch w tobie. Jęknęłaś cicho bo to tak bardzo cię podnieciło.
- Skarbie posłuchaj jeśli będzie coś nie tak mów mi od razu – powiedział Niall zanim cię pocałował. Nic mu nie odpowiedziałaś tylko wbiłaś lekko paznokcie w jego plecy. Było ci z nim tak dobrze. Na początku powolny, delikatny a później szybki i niebezpieczny. Wiłaś się pod nim na wszelkie możliwe sposoby. Czułaś jego ręce na swoich biodrach. Pragnęłaś więcej więc chwyciłaś do za pośladki.
- Jesteś pewna ? – zapytał kiedy poczuł twój dotyk. Jednak ty nic znowu nie odpowiedziałaś tylko zagryzłaś lekko dolną wargę. I wtedy już nikt nie mógł zatrzymać Nialla. Nawzajem jęczeliście, mruczeliście, a nawet krzyczeliście. Wiedziałaś, że koniec jest już bliski.
- Niall już nie mogę – mówiłaś między kolejnymi jękami
- Jeszcze chwilkę wytrzymaj skarbie – powiedział całując cię. Długo to nie potrwało i rozkosz wam pochłonęła całkowicie. Opadłaś na kanapę a on na ciebie. Pogłaskałaś go po głowie.
- Dziękuje ci, że mogłam takie coś przeżyć
- Nie ma za co! Ja tobie też dziękuje – odpowiedział i pocałował cię w dekolt. Leżeliście zmęczeni wtuleni w siebie.
- Niall kochanie powiedz co chciałbyś zrobić gdyby się okazało, że jutro nastąpi koniec świata?  – zapytałaś spoglądając na blondyna
- Na pewno chciałbym przeżyć to jeszcze raz z Tobą – powiedział patrząc na ciebie swoimi pięknymi oczyma. Nie chciałaś nic mówić więc po prostu go pocałowałaś.

6 komentarzy:

  1. moja fascynacja xD
    świetne ; ))

    OdpowiedzUsuń
  2. Woww....... Ekstra.
    Prosze więcej takich imaginów pisanych z Weroniką. Pozdrawiam Was obie. <3 +Kocham

    OdpowiedzUsuń
  3. fhsfhdughpfigjpijhgphgkp ♥ - moje myśli ! Cudowny :o :3 pisz więcej takich + 18, bo bardzo dobrze ci wychodzą :)ogólnie imaginy bardzo dobrze piszesz :3 napiszesz taki speszyl for Agata < czyli ja xd > + 18 z Harrym, proszę :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! <3
    Masz talent do pisania, i uwierz mi, nie chcesz teraz znać moich myśli po tym imaginie xd <3
    Wbijaj na
    http://niam-story.blogspot.com/
    http://ziall-story.blogspot.com/
    i
    http://imagin-onedirection-love.blogspot.com/
    <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne :) wciągnęłam się :)
    zapraszam do siebie you-are-my-only-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń