poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Informacja !!!!!!!


Tak więc moi kochani chcę wam podziękować za 16341 wejść <3 to niesamowite, że tyle osób odwiedziło mojego bloga.
Miałam dwie długie przerwy nie wiem czy to było przez szkołę czy przez brak weny :/ nie chciałam was zanudzać ale widzę teraz jak to odbija się w stastykach.
Mimo tego, że rzadko dodawałam posty wy nadal wchodziliście i jestem wam za to ogromnie wdzięczna<3  Zastanawiam się czy teraz tak mało osób wchodzi i komentuje
rozdziały z uwagi na to, że są wakacje czy dlatego, że skreśliliście już bloga. Chciałabym wiedzieć co o tym sądzicie.. ... Ja naprawdę będę robić co w mojej mocy aby
rozdziały dodawać częściej ale różnież chcę zobaczyć te wszystkie osoby, które wchodziły wcześniej i czytać o waszych odczuciach po przeczytaniu.
Wiem może wymagam za dużo ale nie wiem co robić dalej ??? Mam w głowie plan na następne rozdziały ale jeśli stracę was to nie będzie już nic :c
Błagam was po raz kolejny jeśli tutaj jesteś i to widzisz daj znać, że byłeś/ byłaś nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy świadomość tego, że ludzią podoba się to co piszę.


W górnych kartach macie zakładkę ,,KONTAKT'' w tych miejscach możecie mnie złapać, zapytać o nowy rozdział bądź być informowanym o nowościach :D

Przy okazji zapraszam również na mojego drugiego bloga, którego zaczęłam na początku roku ale dopiero teraz wzięłam się za niego ;D http://over-again-with-you.blogspot.com/  ♥

                                                                            ~ wasza Blogerka ♥

1 komentarz:

  1. O nie nie odchodz ;(
    Nie mam pojęcia dlaczego tamte osoby juz nie komentują moze przez tak dluga przerwę zapomniały ?!
    A co do mnie to nie zawsze mam czas komentować ale wiedz ze zawsze czytam <3
    Niestety ze mną jest tak że jak cos w necie przeczytam to mysle ze juz to komentowalam XD
    a na asku nie odpowiedzialam na twoje pytanie bo nie wiedzialam czy bys yego chciala. ale wolalabym jednak abys o rozdziałach powiadamiala mnie na asku bo na tt rzafko wchodze. chyba ze wolisz to mozesz na tt ;)
    A DZIEŁO JAKIE TWORZYSZ JEST NIESAMOWITE. MUSISZ COŚ ZROBIC Z TYM TALENTEM !
    POZDROWIONKA <3
    ŻYCZĘ DUUUŻO WENY KOCHANA.
    TRZYMAJ SIE
    -LAURA

    OdpowiedzUsuń